Han blev säkert överkörd av sin mormor på cykel när han va liten! aaaaiiiight?

Heelt sjukt sliten! Men satan vilken kväll de var igår! :D startade upp hemma hos Sara, o sen bar de vidare till Emmas rockfest som var huur kul som helst! :P sen ner på star o skulle se Scar symmetry, meen jag tror inte vi såg dom?! Eller? Minnet är som bortblåst där ett par timmar.. :P Ja Lyckat va de iaf kan man lugnt säga! ;D



Idag på dan har jag o M setat o solat på ballen! Så häärlit! Nu är de verkligen vår! :) Me like!



Igår på dan var jag ner till Sala med brorsan till Karlströms o beställde en Fox bikini! :) utrustad till sommaren! Skulle helst av allt bara ta en sista minuten im nånstans där de är riktigt varmt!



Nej fy fan.. Nu ska jag ta ett bad o sen bara krypa ner i soffan o se film resten av kvällen!




It's never enough to say I'm sorry
It's never enough to say I care
But I'm caught between what you
Wanted from me, and knowing
If I give that to ya
I might just disappear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0