I´m not trying to impress you, but.......I´m BATMAN!!

Sööndag igen, o ännu en helg avklarad! I fredags blev de först middag på Kingen med Mikaela, Malin, Hanna, Elin, Gurra, Puma, Malin, Elin, Rigge, Magda, Emelie :) Sen hem till Malin o mötte upp lite folk! Malin skulle absolut inte ha fest med tanke på hennes granne, men de blev inte riktigt som hon tänkt sig ;)
Sen ramla vi in på trapper en stund innan vi tog oss till Star! Lillstumpan Josefin fyllde 19 så de blev grattning av henne där också! :)
Sen blev de efterfest hos Pissen en stund innan de var dags att gå hem o sova så man orkade upp o jobba på lördan! :)
Calle hade med sig 3 sjukt härliga brudar från Sala med sig åh! Nice o träffa lite nytt folk! :)



Lördag blev de först jobb sen till Norberg för Bira,Bärs o Brännboll, Eller ja.. Jag var chaufför, o hejarklack på brännbollen :P



Idag har de bara varit en hellugn hemmadag! Ut o sprang med hundarna en vända, sen storstäda i sadelkammaren o tränade lite program med Wildie inför Söndagens tävlingar i Sala!

Im blire jobb på morgonen, o sen åka till Enköping o träna för Gunilla! :)

 

Nej nu ska jag se klart på Da vincikoden, sen sova!

Natti natti!



Hur ska du veta om ingen lärt dig hur
hur ska du våga chansa
du som aldrig haft nån tur
du vill att jag ska älska
med nån som bara älskar sitt
men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Melissa Horn! <3

2010-04-25 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0