If you have to kill me, use a tommy gun baby...

Visa upp din sensuellaste strippdans för mig! KOM IGEN, Jag kan agera påle!!

Haha! Ja fy fan vilken kväll de var i Lördags! Så sjuukt jävla roligt! :D De spelet kommer användas mkt kan jag lova! ;)

Onsdagen o fredagen var också jävligt trevliga! I onsdags ramla vi över o grattade Tom som fyllde 21! Faan grabben, du är ju flera månader äldre än mig! Gubbe ;) Sen Kingen o sjöng en massa trubadur! :) skoj skoj vare! Fredags blev de fest hemma hos Hugo! Helt underbart o träffa mina älskade gullungar Niklas o Jeppe som jag inte träffat på läänge! De är de bästa som finns o träffa några av dom man vuxit upp med, Måste blir oftare!

Igår åkte jag o Malin till Enköping för att träna med spetstruppen! Gick kanon kanon bra båda dagarna :) känns väldigt bra inför tävlingen till helgen! :)

Kom precis ur bastun! Heelt underbart :) Nu ska jag mysa ner mig i soffan o vänta på att Johan Falk ska börja! :) Im kommer förhoppningsvis Mikalea över på DH mys kväll! :) Jävligt skönt o vara själv hemma ett par dagar till, MEN nån som tycker lite synd om mig får gärna komma över på filmkväll ;)






Edward Maya - Stereo Love

When you're gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0