You are the thunder and I am the lightning

Ligger i sängen o ser på Van Helsing, haha kanske inte direkt min typ av film men! Nej ska de va vampyrer så är de bara Twilight som gäller! ;)

Fullt upp hela dan idag! Först ner på Mt´s o sola, sen till mormor o Roffe en snabbis, sen hem o duscha, sen jobb 13-18,15. När jag kom hem blev de en promenad på 1½ timme med mamma, ann-marie o hundarna! häärligt!



Katt o lägenhetsvakt åt Mikaela är jag en vecka också! bara för att hon ska försvinna långt härifrån en vecka! Men jag o Pysen får trösta oss ihop tills hon kommer hem! ;)



Igår kväll efter DH trodde jag att jag skulle få krypa ner o mysa med Pysen o sova tiidigt! Men så blev de inte! haha MalinH ringde o "Linnea, nu draar vi!!" O eftersom jag var den enda med körkort kunde jag ju inte banga ur! !;P Kastar mig i bilen o hämtar Hemlin, Angeliqa o Tobey! Åker först till Donken o köper glass! Sen ska vi ta oss ut till Norn! med två kartläsare ( Utan kartor) som hade heelt olika åsikter om hur vi skulle komma dit blev de en heel del felkörningar innan vi hittade rätt väg. o jag som försöker undvika H-mora så mycket de går hade inte en blekaste om hur man kom dit! Men tillslut hittade vi dit iaf! Malin var så rädd så hon skaka! Jag o Angeliqa satt mest o hade span så att inga rymlingar från Säter skulle dyka upp i skogarna!
När vi skulle ta oss hemåt igen tänkte vi att, Fine! Vi tar den andra vägen hem! De skulle vi väl kanske inte gjort.. efter 45 min mitt ute i ingenstans på världens dåligaste grusväg kom det tillslut en skylt där de stod "NORBERG 20 KM" men vaafaaan! Ja men vi fortsatte snällt på den. rätt som de var ser vi att det springer nåt framför oss! Malin - De är en hare! Eller eh neej! De är en Ekorre! Linnea - Nej faan, de är en Grävling! ( jag hade självklart rätt! :P)
Tobey - Putte Grävling!
Putte ville inte springa av vägen så vi kunde köra förbi så Malin hukade sig fram mot ratten o tutade på honom! då tänker man ju att han ska bli rädd, men nej! Han kastar sig runt i luften o stannar o stirrar på oss med sina lysande ögon! Jag trodde för en sekund där att han skulle attackera Bettan! ( Bilen) Men sen ångrade han sig o sprang ner i diket! Man jag förstår honom.. här springer Putte grävling från Gläfse o ska ragga damer från Halvarsbenning, o så kommer vi o stör! Jag förstår precis hur han känner....
Sen efter de kom vi tillsluuut fram till Norberg, o då vare gasen i botten hem o stupa i säng! Men satan i gatan va rädd jag var där ett tag innan sömnen tog överhand! Mest rädd över att Putte kanske skulle komma o hämnas...
Jag har sagt de förut o säger de igen... Jag HATAR o sova själv..!



Im blir de först jobb i stallet på morgonen, sen hem o rida. Sen in till stan o fika med brudarna o in på jobbet o hälsa på Nudie försäljaren! :) Trääävligt! Köpa biljett o sprit till lördag ska vi också fixa! :)


Nej nu ska jag sussa! Natti natti!!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Klicka på min blogg, du har blivit nominerad! :) Kram

2010-04-17 @ 10:44:50
URL: http://emilly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0