Nervös storasyster!!

Jaha, då har familjen dragit till Frankrike en vecka. Brorsan ska kör UngdomsVM! Själv är man hemma  kommer vara nervös som satan hela helgen! Bara hoppas att knä o cross håller som det ska :S



Men skönt som satan o få vara själv en vecka! O hör å häpna, jag ska vara heelt lugn hela helgen! bara vara chaufför o så! Fan så gammal man börjar känna sig när man ska vara helt utan festande en helg. :P Vuxenpoäng till mig! ;)



I lördags blev de en till tatuering! i nacken. Fin som fan, nu kommer jag jämt att bära med mig dig min älskade vän <3



Sen blev de en hejdundrande födelsedagsfest för Malin! Sköj som fan! :) Sen ner på Kingen o lyssna på Plan Three! Dom var grymt bra! O kåtslag som hette duga fick man när man såg sångaren!! De var fan den snyggaste karl jag sett på väldigt väääldigt länge ;)



Eyeorgasm



Nej nu ska jag se klart film o sen soova!


earorgasm
http://www.youtube.com/watch?v=l6sJmDAV1Fk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0