when the drugs dont work no more you get high on life

Precis gossat ner mig i sängen, bland alla kuddar o täcken o... nej inget mer...



Blev en låång dag i Tierp, men skoj har de vart! Blev en tredjeplacering iaf! Heelt okej! Men roligaste var det alla som kom fram o sa vilken himla fin häst jag hade, att han var magisk :) Å visst är han de min fiina WildieBoy!


Skor vare o träffa hans uppfödare också som var där o tävla! Hon har inte sett han på över 2 år o hon  var himla nöjd! :) Tur de :P

 

Im åker familjen bort o är borta ända till den 24! Brorsan ska iväg o köra en SMdeltävling i Kristianstad o sen en EMdeltävling i Holland :)

Sköönt o få ha huset för sig själv ett tag! Blir nog ett par kvällar o bada bastu :)




Im blire jobb 12-18 o lördag 11-14, sen 17,30-? Så behöver nån chaufför finns jag tillgänglig Lördag  :)



Nej nu ska jag soova! GONATT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0